Followers

Monday, July 4, 2011

Takkan pernah menoleh lagi

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum. Senyum sket! Masam jek muka tu. Hehe.

Alhamdulillah, zikir yang selayaknya dipanjatkan buat rabbul jalil,tuhan yang menciptakan aku.kau,dia,mereka dan kesemua makhluk di dunia ini. Subhanallah! Maha suci Allah.

Bersyukur ke hadrat Allah.setelah sekian lama merancang utk menubuhkan satu syarikat pemilikan tunggal, akhirnya impian itu tercapai pada hari ini. Walaupun agak kecewa apabila nama pilihan pertama SyahNaaz Ent telah diambil org, namun SasNaaz Ent pun sudah memadai. Masih ada bunyinya. Hehe.

Sekali lagi, ini langkah pertama menuju kepada impian yang lebih besar. Yang pasti jalan jalan yang bakal dilalui pasti berliku. Lantas jalan ini memerlukan kalian utk menjadi tunggak motivasi diri. Semoga pada akhirnya akan dapat menyumbang terus kepada ummat. InsyaAllah.

Terima kasih buat semua yang ucapkan selamat di FB. Siapa pun anda, ketahuilah kalian kurniaan tuhan yang terbaik buat aku.

Alhamdulillah, thumma Alhamdulillah.

Pastinya,aku takkan pernah menoleh lagi. Cuma yang perlu aku pastikan pada setiap langkah biarpun terpaksa bertatih, ianya cermat dan berhati-hati.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 comment:

Amir Rayyan said...

Alhamdulillah..sekalung tahniah..moga terus hasilkan sesuatu buat ummah....:)