Followers

Monday, September 15, 2008

Maafkanku...

Sahabat, sungguh aku tak berdaya untuk melawan godaan nafsu. Terkadang aku tewas. Maafkanku andai tingkah perbuatan ku membuatkan dikau kecewa, kesal dan tersentuh hati. Sungguh ujian untuk berada pada jalan ini amat sukar. Andai aku tersungkur rebah, pimpinlah tanganku, agar aku terus merasai nikmatnya sebuah persahabatan. Jangan tinggalkan aku sahabat, aku takut aku terus hanyut. Berikanlah peringatan, doakan agar hati ini akan tetap bersama perjuangan kalian. Terikatnya hati-hati ini lantaran kasih sayang. Semoga kasih sayang Allah juga bersamanya. Terima kasih sahabat atas perhubungan ini. Maafkan akan kealpaanku....

1 comment:

Dendei said...

apekehal kamu ni syah......???

kopius2.....adoiii....

(paham...tp buat2 x paham...ha2....)

rilex2.....jgn emo2...x besh la cenggini...

keje tgh byk...fokus sebijik2 k....

chayok2!