Followers

Sunday, November 29, 2009

O yeah!! Bertukar lagi...

Asyik tukar template jek!!

oit2...rilek-rilek, jangan marah ye... kalo marah pun ape efek kat aku ek? korang taknak baca blog aku ke? huhu....jangan ar marah2...Chill k..bak kata non (EMAS) la... cheh!

Saje jek... Aku admit aku tak pandai nak wat template sendirik macam si bulat Iqmal.. Dia sangat pandai ye bab2 macam tu... banyak benda yang dia berkebolehan! Sangat berbangga mengenali beliau. Berkenalan la ye dengan dia...
[special promotion brought to you by adeqashah's corp]

Sebenarnya, template sebelum ni aku berhadapan dengan masalah. Especially bila ia mengambil masa loading yang sangat lama. So, at last, aku resort untuk guna template yang biasa2 jek.. takde masalah...

So, layan kan je la ape yang ade ye..Ko banyak bunyik, jumpa aku. Nanti aku bagi duet seposen, beli gula2, pastu men jejauh k... lalalala...

Ok. Saje jek nak menempek posting kat sini. Melepaskan lelah membasuh segunung pinggan dan mangkuk Majlis Aidiladha kat dewa orang ramai area umah aku ni. Giler ar nengok lemak2 yang ade. Tak tercapai akal nak bayangkan semua lemak2 itu berkumpul dalam badan... Pastu terpikir, hurm...ini LEMAK TEPU ni..mau berkurun nak dihadamkan ni. Ok, jom WORKOUT skang gak! [terasa macam terobses makan plak bila bercuti nih...adoi!]

yok! yok!

Assalamualaikum...

P.E.A.C.E SKET!

No comments: