Followers

Sunday, August 17, 2008

masa terus berlalu

Sekadar ingin mencoretkan seuatu di dalam blog ni. Rasa bosan plak sekarang ni. hurm, tak tau nape. takpe2...sedang mencari kekuatan sebenarnya.

Agak menarik bila mengikuti perkembangan politik semasa kini. Semalam penamaan calon pilihan raya kecil Permatang Pauh. tidak mahu komen apa2. selain itu, isu yang sedang hangat diperkatakan, pengakuan bersumpah Saiful. hurm saya dah lihat video sumpah yang dibuat. juga saya mengambil pendirian tidak mahu komen apa-apa. cukup sekadar perbincangan bersama-sama dengan sahabat-sahabat yang lain. tak dapat nak reveal kan dalam blog ini.


Allah berfirman : "Mereka merancang, dan Allah juga merancang, sesungguhnya Allah adalah sebaik-baik perancang"

Semoga segalanya akan terlihat akan kebenarannya. dan terungkai segala persoalan. Pastinya rakyat Malaysia terutamanya pengundi di Permatang Pauh sedang menimbangkan setiap isu yang timbul dengan pemikiran yang matang. (harapan saya). Jangan terlalu taksub dan juga beremosi. Ambillah jalan tengah sepertimana yang disarankan dalam agama. Allah telah berfirman dalam Al-Quran yang antara lain maksudnya "Jadilah kamu ummat pertengahan untuk dijadikan contoh kepada yang lainnya"


Doakan segala yang terbaik untuk kebangkitan Islam. Agama yang menjadi pegangan kita dulu, kini dan selamanya. Allahuakbar!



No comments: