Followers

Saturday, August 30, 2008

Sekitar Program Dialog Pindaan AUKU

Alhamdulillah, Dialog AUKU telah berjalan dengan sempurna dan mendapat sambutan yang menggalakkan dari pelbagai pihak. terima kasih diucapkan kepada semua komiti dan juga mereka yang telah memberikan kerjasama yang baik sehingga berakhirnya program ini. Berikut saya paparkan beberapa gambar sepanjang program dialog tersebut:



YB Salahuddin di VIP holding Room



Keempat-empat ahli panel di atas pentas


Hadirin yang hadir pada malam tersebut


Komiti bergambar bersama ahli parlimen


Komiti bergambar bersama Ustaz Hamidon, Timbalan Rektor UIAM

6 comments:

Dendei said...

Salam...

Berjaya ke???

Hmm...

@deQashaH said...

Berjaya la kalau selesai dengan baik. Kesannya, wallahua'lam. yang penting kita dah cuba sampaikan apa yang nak disampaikan. bergantung kepada penerimaan orang. kena positif. always look at the bright side. not to be complaisant but to get enough strength to move on....be positive, act positive..

Dendei said...

bkn x +ve...

sometimes we should see from other side...

yg +ve as motivation, yg -ve diperbaiki...


jgn smpai "syok sendiri"...

@deQashaH said...

yes, memang kena tengok gak -ve side untuk diperbaiki. tapi jangan sampai kita menidakkan sesuatu yang baik. kekadang kita tak tau, sesuatu perkembangan yang baik boleh terencat dek kerana pemikiran yang negatif, tidak yakin dengan diri sendiri kerna sering dimomokkan dengan pandangan dan kritikan yang negatif, tidak membangun dan sering menyalahkan. beri ruang...

Dendei said...

"menidakkan sesuatu yg baik"?

hmmmm...


...kekadang kita tak tau, sesuatu p
erkembangan yang baik boleh terencat dek kerana pemikiran yang negatif... (setuju)


(...sering dimomokkan dengan pandangan dan kritikan yang negatif, tidak membangun dan sering menyalahkan. beri ruang...)


mungkin cara yang berbeza membuatkan kita gagal menilai sebab seseorang itu mengkritik @ kelihatan spt menyalahkan...(hakikanya kadang2 krn ingin membantu)...

Pressure Washing Laredo said...

Greaat reading your post