Followers

Wednesday, January 14, 2009

What is Our Stand?

Jadilah manusia yang punya hati dan perasaan Walaupun anda bukan seorang Islam, andai perkara ini terjadi di kalangan keluarga dan saudara mara anda, apekah masih dikira berperikemanusiaan? Orang ZALIM sahaja yang tidak kenal erti kemanusiaan....












Nota kaki:
Aku cemburu kerana sesungguhnya Allah telah memuliakan mereka yang berjuang di sana sebagai Syahid. Sedangkan aku di sini acapkali bergelumang dengan noda dan dosa yang tak berkesudahan. Andainya aku diberi peluang untuk bersama mereka....( terdetik pula dalam hati, kuatkah aku? andai cabaran yang sedikitpun terkadang aku tewas dengannya...) Bersama kita renungkan...
Andai anda tidak merasakan sedikitpun kesengsaraan mereka di Palestin, aku mohon untuk kalian sekurang-kurangnya menitipkan doa agar mereka terus kuat.

No comments: