Followers

Tuesday, May 26, 2009

Menjengah Sebentar

Assalamualaikum semua.

Mengambil masa sedikit menjengah ke blog aku yang lama dah tak update update. Maaf ye kat semua yang masuk blog aku ni, tapi masih tak berubah isinya.

Secara jujurnya, kehidupan aku sekarang ni agak busy dengan kelas dan tugasan pembelajaran. Assignment yang agak banyak dan dekat-dekat tarikh due nye buatkan aku tak berapa bleh nak enjoy sangat. Kelas pun rapat-rapat. Dari hari Selasa sampai hari Khamis, kelas pagi dan petang sampai pukul 5.30. Tak bagi can nak lepak-lepak. Kalo nasib tak baik, hari Jumaat pun ade replacement cluz. So, memang masa agak terbatas untuk uruskan pelbagai perkara yang lain. Yang mana sempat jek. Huhu.

Hurm, tak sempat nak buat entry khas sempena hari guru yang lepas. Maaf, bukan lupa, cuma tak berkesempatan. Kepada guru-guru semua, Selamat Hari Guru. Jasamu guru akan dikenang sehingga habis hayat di dunia ini. InsyaAllah. Banyak nak verita tentang pengalaman bersama guru-guru ni. Tapi aku perlukan masa yang agak panjang untuk mengarang. Semoga di lain masa aku punyai peluang untuk berkongsi rasa ini bersama korang.

Banyak isu-isu yang sedang berlegar di sekeliling kita sekarang ni. Dan aku pun sekadar ambil tahu sahaja. Belum sampai tahap untuk aku memaksa diri untuk menganalisa dengan lebih mendalam sebab dan akibat sesuatu isu itu berlaku.

Minggu ni ade Kem Survival EMAS dekat Kem Rimba Ria, Sungai Congkak. Antara program besar untuk Biro Mentor Mentee Emas Titian Wahyu. Semoga segalanya berjalan dengan baik, walaupun shingga saat ini, banyak lagi perkara yang perlu diambil kira. Insyaallah, semoga Allah memberikan kesempatan kepadaku dan juga semua komiti-komiti lain untuk menyelesaikan segala tugasan yang dah diberi. Doakan ye!

Cukupla ek update ringkas. InsyaAllah, andai ada kelapangan lagi nanti-nanti aku update lagi. Teruskan berjasa selagi hidup. Jaga diri dan iman!

Semoga Allah mengampunkan segala dosa-dosaku dan juga dosa sekalian ummat manusia.

Assalamualaikum!

No comments: