Followers

Thursday, July 17, 2008

3 bulan outstanding! Perggghhhhh….


Assalamualaikum..
Bertemu semula kita dalam ruangan blog saya ni.. Hurm, lama rasanya saya menyepikan diri. Nak tau sebab ape? Sebab akaun maxis broadband kena barred. TIGA BULAN OUTSTANDING BILLED tak dijelaskan. Pergh! Jumlahnya adalah sebanyak RM 217.00 termasuk kos penyambungan semula talian. Rabak poket. Huhu. Akibatnya, PTPTN la yang jadi mangsa.

Alhamdulillah, Allah bagi rezeki yang ada untuk mudahkan segala gerak kerja. Insya ALLAH, saya akan gunakan connection internet yang ada ni dengan sebaik mungkin. Tapi kena fikirkan cara yang terbaik untuk menampung kos bulanan bil broadband ni. Nak kena carik potential sponsor ni. Sape banyak duit angakat tangan cepat! Message la saya ek, nanti bleh saya bagi nombor akaun saya. Heheh. Juz kidding! But, I am serious! What should I do? Work? Part time? Hurm…

Ok lah, banyak perkara dan isu yang nak diperbincangkan. InsyaAllah, saya cuba untuk mencuri peluang masa merancakkan tangan saya menulis dalam blog ni. Semoga kita bersama mendapat manfaat. Insya Allah.

No comments: