Followers

Monday, June 15, 2009

Credit to Kak Dyll...

Hurm, bukak emel hari ni. Dapat emel dari Kak Dyll. Tak tau caner nak luahkan perasaan ni. Terharu giler! Tengok la ape Kak Dyll bagi kat aku....


Gambar aku pakai spek tu macam stylo gaks! Ahahah..

Aku suka seh gambar yang paling kanan...Bila la plak kena snap gambar ni...Hurm...

Terharu ar..Heheh..Thank you Kak Dyll.. Syukur atas ukhuwah Islamiyah yang terbina...

*****************************
Alhamdulillah, SYUKUR yang tak terhingga aku panjatkan atas kurniaan nikmat Iman dan Islam. Dan terutamanya atas nikmat umur yang Allah beri kepada aku. Sungguh, masa cepat jek berlalu. Terasa masih belasan tahun lagi umur aku. (Cheh! tak sedar diri! Ahaha).

Syukur, masih dapat meraikan ulang tahun kelahiran aku dengan keluarga yang tercinta. (walaupun sehari awal) Dapat lagi merasa pelukan kasih sayang Mama ngan Abah. Terlepas segala kerinduan dan keresahan dalam diri. Tenang!

Semakin bertambah umurku, pastinya aku merasakan banyak perkara yang perlu diambil serius oleh aku. Terutama bila dikaitkan dengan kehidupan masa depan aku. Andai aku tidak serius merancang sekarang, pastinya aku akan hadapi kesukaran pada masa yang akan datang. InsyaAllah. Aku sedang meneliti beberapa perkara dalam kehidupan aku yang perlu diambil berat demi kehidupan masa depan aku. Semoga Allah terus permudahkan jalan kehidupan aku dalam mencari keredhaanNya.

Terima kasih yang tak terhingga kepada semua sahabat-sahabat yang mengutuskan salam ingatan pada birthday aku. Tak kesah melalui apa cara sekalipun. SMS, YM, MYSPACE, FRIENDSTER dan EMEL. Ingatan kalian membuatkan aku terharu. Thanks!

May Allah bless us always!

No comments: