Followers

Thursday, June 4, 2009

Kenapa dengan aku ni?

Aku rasa something dalam life aku yang tak kena...
Aku tak selesa dengan kehidupan aku sekarang....
Aku tak tahu apa puncanya...




Argh! Nape aku luahkan sumer benda kat sini...
Tak cool ar kan? Huhu...
Hurm...aku pun tak tau...

Sampai bila aku nak terus macam ni ek? Dalm fikiran aku ni macam-macam aku pikir...
Terutama pasal future life aku...



Aku tahu aku bukan lagi aku yang dahulu...
Seakan aku telah jauh menyimpang dari kehidupan aku yang dahulu...
Oh tuhan, ampunkan dosa-dosa ku...


Betapa aku inginkan kehidupan aku yang dahulu...
Saat aku begitu gigih berusaha mencapai setiap perkara yang berada di hadapan mata aku...
Aku tak pernah memandang segala kekurangan aku sebagai satu kelemahan...
Aku sentiasa positif menghadapi kehidupan aku...


Aku sedar betapa Allah tak pernah lupakan aku...
Mungkin aku yang banyak lupakan DIA, DIA yang maha Kuasa, Maha Mengetahui....
Kenapa aku semakin hari semakin aku menjauhi DIA?
Kenapa malu aku kepada manusia melebihi malu aku kepada PENCIPTA aku sendiri!

Pastinya aku yang perlu mengubah semua nya ini...
Tak ada orang lain yang mampu mengubahnya melainkan aku, aku dan aku... Tapi dari mana harus aku mulakan?

Anda ada jawapannya?

1 comment:

Anonymous said...

Bila engkau memandang sgalanya dr TUHANMU,
yg mencipta segalanya,
yg menimpakn ujian,
yg mjadikn skt hatimu,
yg membuatkn keinginanmu terhalang,
yg menyusahkn hidupmu,
pasti akan damailah hatimu,
krna masakan ALLAH sngaja mentakdirkan segalanya untuk sesutu yg sia2.
ALLAH loves u :))